onsdag 11 april 2012

sommaren bokad.

Måste säga att jag har så otroligt fina kollegor på restaurang TvåKanten, Andreas ringer och säger så fina saker till mig idag och det chefen sa igår gjorde mig glad i själen. Jag är som jag är och jag mår bäst när jag får förändringar och när möjligheten gavs så valde jag att ta den, faktiskt för min egen skull. Det ska bli en spännande sommar men nya kollegor och ett nytt ställe!

Det har varit tufft och min kallender är lite av min bästa vän, men jag vill pussla ihop så att allt når till en sista magisk mening. Jag lever bara en gång och för att få ut så mycket av livet som bara är möjligt måste jag välja att leva det. Jag tror på denna vägen, nu återstår det bara att se om det bär eller brister. Det vet jag dock inte nu, hur mycket jag än hade kunnat önska det.

Ut på vingarna Anna, de bär dig!

1 kommentar:

FasterA sa...

Låter spännande! Ring o berätta om du har en sekund över i din almanacka ;-)
Om det sen bär (vilket det mesta du tar i gör) eller brister finns vi här och tänker på dig <3
Puss