onsdag 1 februari 2012

Vi har en egen lägenhet!

Ofattbart är ordet! Ni kan ju själva tänka, det är en dröm som blir till verklighet. För ett år sedan var vi i KrugerParken, med lejon, noshörningar, elefanter & leopader bara metern utanför vår bil med öppna fönster. Nu sitter vi i vår alldeles jätteegna lägenhet i Göteborg. Det är ofattbart, men tro mig - jag njuter! Allt är halvt och oklart just nu men jag vill verkligen tacka min morbror Kjell och hans fina Babbs för att vi fick låna deras bil och brumma över med det viktigaste redan ikväll så att vi kunde känna känslan av vårt eget så fort det bara gick! TACK TACK TACK!

Sen vill jag också ägna en tanke åt alla de 122 besökare jag haft på bloggen det senaste dygnet. Det värmer att ni läser, att jag bryr er och faktiskt klickar in på min sida om allt och absolut ingenting! Det var längesen den här sidan var så välbesökt, och det är otroligt roligt att ni gamla fortfarande klickar hit (om några av er håller kvar) och roligt är också alla ni andra som tar er hit!

Nu ska jag krypa ner, imorgon väntar svärföräldrar, föreläsning och fortsättning på flytt. Det finns mycket att göra och komplettera med till vårt nya hem, en lista börjar skissas fram på ett papper i min kalender, men även den kommer printas ut här, allt för att jag vill dela med mig!

Godnatt!

2 kommentarer:

FasterA sa...

Å va mysigt! Jag längtar efter er (som vanligt) och hoppas det inte dröjer allt för länge innan jag knackar på i er nya egna lya. Behöver du hjälp med gardiner eller annat pyssel vet du...:-)

Anna Bj sa...

Grattis till den nya lägenheten! :D