onsdag 8 februari 2012

Ett litet pip!

Just nu känner jag bara att jag vill ge ifrån mig något till bloggen. Har en känsla av att ni inte vill veta fler gånger vilken prinsessa jag lever som just nu. :) Det kan lätt bli lite tjatigt att höra på, men hur som helst så är i alla fall fallet så! Denna veckan är det ingen skola alls, vi ska "bara" skriva en hemtenta tills imorgon om perspektiv på lärande och omsorg för barn i förskolan. Det ni! Kan meddela att halva min text var klar söndagkväll, resten blev klar måndag :) Jag är duktig jag, enda anledningen är dock att jag faktiskt saknat att skriva väldigt mycket. Tänk er själva en kombination av att inte behöva hålla tider varje dag, (bara ett inlämningsdatum), att få läsa om barn och dessutom få skriva. Det var roligt, även fast det är sån "fin" akademisk text den ska bestå av! :) Nu är den i alla fall klar, men betyget däremot, ja jag kan bara hoppas att jag klarar den!

Så vad gör Anna när hon inte kan göra nytta i skolan, en hel vecka?! Jo hon jobbar. Jag menar lägenheten är typ klar, vi trivs som sagt och TvåKanten behöver personal. Vilken kombo. Så nu jobbade jag måndag kväll, tisdag kväll, hela dagen idag. Sen blir det tvåkanten även fredag och lördag kväll, hela söndagen och kväll måndag och tisdag! Små slantar till kistan blir det i alla fall...

Så något litet os från mig levererat.
Puss

Inga kommentarer: