söndag 5 februari 2012

nu står dörrarna öppna

Lägenheten har verkligen tagit form och det vill jag verkligen tacka för. Mitt tack skickar jag till Barbro, Staffan, Kjell, Babbs, Banken-Annette, Pappa och Jenny! Ni har gjort något otroligt för oss och jag hoppas att ni känner att om vi kan hjälpa er så finns vi alltid! :)

Det som nu saknas som vi behöver är en kista/koffert som vi kommer inhandla från Porthouse i veckan (detta blir en present från alla fina människor på restaurang TvåKanten, som gav mig ett presentkort i avslutningspresent, tusen tack ska ni ha!!!) Sen har vi en betydligt kortare lista nu;

  • gjutjärnspanna
  • sodastream, en snygg en
  • brödkorg
  • brödrost, en svart en
  • växter, grönska är bra har jag hört! :)
  • lite bunkar, om jag blir sugen på att baka en kaka?!
  • wokpanna
  • mixer, här ska göras fruitmix!
  • en katt att kramas med
  • en fransk bulldog att snarka med
  • en sån myspys päls-filt som André hade, Anna saknar!
  • Roliga sällskapsspel, det är roligt att umgås!
  • Ljusstakar, som vi ska få från Roland ska skapa till oss!
  • Robotstatyn, Mats är liksom helkär!
Det var nog det, så listan har blivit betydligt kortare men detta är saker som får hamna på plats så fort det finns chans för det, en annan gång helt enkelt!

Pappa och Jenny är fortfarande kvar hos oss och vi njuter av vår brasa, våra sorterade lådor och lukten av oss. Just nu är jag garanterat en av världens lyckligaste människor!

Så till er alla, nu står dörrarna öppna, hit är ni alla välkomna dag och natt!
Chateaux vadå, Mats&Anna

Inga kommentarer: