tisdag 28 februari 2012

En slutkörd Anna

Kommer just ifrån SatsEnergi, som är en ny klass (träningsform) på SATS, gymmet där jag tillbringar X antal timmar varje vecka. Jag är heeelt slut. Halva passet var som att jag svävade tillbaka till försäsongsträningen med Östers IF. Det svåra med detta passet var dessutom att det ingick en del koordination, och ni som känner mig vet att jag definitivt inte kan räknas in bland kungar på denna egenskap. ABSOLUT INTE, men det var roligt - verkligen! Det bästa var att vi var alla mer eller mindre nybörjare, så det var ok att inte kunna stegen i övningen - tack och lov!

Idag har vi haft en jättebra föreläsning i skolan om myndighetsutövning och sekretess i skolan. Ett svårt ämne som skapar mycket funderingar i skallen. Det är tuffa saker som jag ska lära mig ta ställning till och förstå för att kunna jobba i förskolan. Vi fick också reda på våra VFUplatser. (praktik) Jag kommer vara på en förskola i Partille och jag ser verkligen fram emot det, riktigt kul att vi får chans att prova yrket på riktigt redan så här tidigt i utbildningen. Det kommer verkligen hjälpa till att förstå vad det är jag läser. (hoppas jag i alla fall)

Nu blir det att gosa ner i soffan tills Mats kommer hem!
imorgon är det fotboll, Sverige mot Kroatien och matchen visas här hemma hos oss. Välkomna!

Nattinatti!

Inga kommentarer: