torsdag 3 mars 2011

Ett år äldre idag...

Först en liten tillfälles uppdatering. Vi har storm ute, det blir med andra ord ingen åkning på födelsedagen idag. Det är dåligt med folk i gränsen (bortsett från personalen) och det betyder att afterski/nattklubb är öppen bara för att de måste och Mats får jobba, i restaurangen däremot är det ganska tomt än, så det blir inte mycket jobb. Jag hoppas verkligen att det ändras. Nu vill jag jobba och tjäna in nya pengar!

Ja och nu fyller jag år. Jag kan inte fatta att det är fyra år sedan vi var i Timmernabben och jag fyllde arton. Det är helt ofattbart att det är två år sedan "ut&in - bak&fram" där alla var med och det bara var brutalt roligt! Sen är det faktiskt ett år sedan vi körde afterski/efterfest i Rakhuset med På G som spelade, jävlar så roligt!

Det är roligt att fylla år, grattis till mig!

Inga kommentarer: