söndag 20 februari 2011

det är mycket med det tekniska.

Ahhh, faaaan, suck. mehhh...

Ungefär sa låter jag just nu och har gjort hela dagen. Anledningen heter tekniska saker, orsaken heter hjarnsläpp. Det jag håller på med är att lara mig min mobil, tuch. Att det kan vara så svårt att fa in rutinen. Andra saken är att jag försöker fixa med Ipaden, den går inte att ladda, uttagen här i Sverige ser inte likadana ut som i Amerikat! Sista sucken beror pa att jag tränar for fullt att skriva å ä och ö på tangentbordet igen. Ja for T9 på mobilen funkar inte nar jag klickar a istallet for ä. Och det blir hora nar jag ska skriva höra pa datorns tangentbord. Det fick väl vara en ursäkt när jag var ivag, men nu anna karlsson. Nu ar det verklighet och slut på lekerierna...

Jag kämpar vidare...

Inga kommentarer: