måndag 21 februari 2011

Allting blir inte alltid som man tänkt sig...

Pappa trodde att jag skulle bjuda på middag. Att vi skulle sitta mina syskon, Irina & Andre och fira att jag kommit hem. Sanningen var den att jag lagade mat, till de, men till totalt 24 personer idag. Trerätters, köpte alkohol och bjöd in alla som pappa egentligen ville fira sin födelsedag med. Han blev överraskad när alla började sjunga för honom, han blev helt stum av förvåning.

Min pappa är världens bästa och detta var det minsta jag kunde gora for denna nyblivna 50 åring.

GRATTIS ÄNNU EN GÅNG KÄRA PAPPSI!

1 kommentar:

Pappa Pelle sa...

Ja Anna det var en verkligt märklig upplevelse att inte ha ett dugg koll under några få sekunder och sedan njuta under flera timmar.
Anna o c/o ska ha många tack för den underbara kvällen. Ni är bäst