måndag 13 december 2010

allting har for- och nackdelar.


Jag skrattar sa jag dor!


(for kansliga lasare, ansvarig utgivare av denna blogg rekommenderar att sluta lasa har)

Nar vi reser nu bor vi stor del av tiden pa hostel och sover i dormrum. Det ar for det mesta en fantastisk upplevelse. Du far sangklader, du delar rummet med manniskor fran hela varlden och du far chansen att dela sa mycket upplevelser med andra. Det ar grymt roligt och helt perfekt nar vi reser som vi gor nu. Men allt med en framsida, har ocksa en baksida.

Forra veckan, (nar jag dessutom var dalig) delade vi rum med en kille fran israel som var runt 35 ar och serist, aldrig i hela mitt liv har jag hort en manniska snarka sa hogt, aldrig! Och da har jag ganska extrma upplevelser fran forrut. Trott, med vark och med mindre bra humor ville jag i den stunden doda, typ, men det rackte med att andra straffade honom. Det var roligt gjort!

Igar fick vi den varsta dorm-upplevelsen ever! Jag skulle vilja saga att det inte var nagon annans privatliv vi skulle fa bevittna, men det var det. Vi bor pa Millhouse nu, Buenos Aires mest populara hostel, vi delar rum med sex andra, inatt var vi dock betydligt fler an atta i rummet, men det ar fortfarande atta sangar.

Tjejen som sover i sangen over mig kom hem och var sa packad sa hon inte ens kunde prata sig forstadd. Mats och jag har precis krypit ner nar vi hor, doooong och darefter tsss. Hon ramlade ner fran sangen, mer vill jag inte skriva har, det ar dock en grymt rolig historia som vi sparar till annat tillfalle. Never forget!

Forovrigt traffade jag Julia igar, (en tjej fran karlshamn som jag kanner sedan morrum och bk union hade harliga fotbolltider tillsammans) Grymt kul att traffa henne, det var sannerligen inte igar!

Nu ska vi ata frulle, och ikvall ska vi se Boca Juniors vs. Gymnasia, pa Bocas hemmaarena, Argentinsk fotboll pa riktigt, det kan bli gryymt!!

Inga kommentarer: