söndag 31 oktober 2010

Japaner, Kineser & Koreaner overallt.

Har du nagongang tagit en bild ut over ett stort omrade och sedan kollat pa bilden och sett att du prickat in en Japan, Kines eller Korean?? Jag ar ledsen men jag ser inte skillnad pa vilken som kommer fran var, men det ar faktiskt ganska roligt att bara sitta, titta och beskada. De har verkligen kamerorna i hogsta hugg var de an gar och jag tror seriost att de sedan barnsben far trana armmusklerna for att kunna halla kameran still i ratt lage. Inte heller att forglomma sa tranar de sannerligen aven poser redan som bebisar. Jag beundras, skrattar och gladjs med deras fotografier!

ett litet exempel bara - kolla till hoger i bild.

Vi ar kvar i Queenstown nu, men tanken ar att vi ska aka vidare ganska snart. Promillehalten sedan gardagens Halloween-natt har gjort att vi annu inte rullat bilen en meter. Det var stralande sol igar och pulsen i stan var betydlgt hogre an den varit de andra dagarna. Inte nog med att vi fick kanna pa det tunna ozonlagret och antligen fa lite farg pa kroppen igen, sa fick Mats och jag igar uppleva en stad som verkligen firar halloween. Dress up tonight? Nix. vi hoppade det har med utkladning, men Mats kom pa en tavling, den som har snott med sig mest Halloweenprylar hem nar kvallen ar slut, den vinner!

Varfor kopa innan nar man kan vinna en tavling?

Vi har inga poliser efter oss idag for det var inga alvarliga brott vi gjorde igar men med oss hem fick vi: Spindelnat bade orange & vitt. tre spindlar, tva ballonger, en kniv & en sax, krita till billjard spel, ett ljus, en billjardboll med nummer 7 och nastan en pumpa med en arg min...
Det var en rolig kvall.




finvader i Queenstown!


Inga kommentarer: