lördag 9 oktober 2010

jag & mats pa nya zeeland.

Utifran kommentarer jag fatt fran nara och kara kanner jag ett vist tvivel over min personliga kapasitet under var resa. Pa mandag ska vi kora bilen pa fel sida av vagen, eller jag lovar vi (inklusive JAG)ska kora pa RATT sida. Jag har redan sagt till mats att jag ska rita sma teckningar och ha vid bilrutan. Hur jag kor hogersvang, rondell & ja pa RATT sida... Duktig Anna.

Mats daremot han sa till oss att vi skulle BARA till varma lander och att jag bara var fjollig om jag tog jacka med mig. DEN HAR HAN FATT ATA UPP. DetAr kallt har, jag kan egentligen inte saga svinkallt, men ibland skulle jag vilja! Hur som helst har jag kopt en jacka nu sa jag slipper frysa! Men kanske ar det mats ni ska tvilva pa och inte mig!

Imon ska vi pa en utflykt till en o utanfor NZ och prova viner!
Awsome!
KArlek fran oss!

Inga kommentarer: