fredag 1 oktober 2010

hoppsan anna borjar bli gammal.

Det finns nagonting med Kuta som jag inte riktigt forstar. Det ar hur en nattklubb kan ha fem vaningar var av tva av de har supererbjudanden varje dag. Pa bottenvaningen betalar du 50 000 rp = ungefar 45 kronor och da far du dricka hur manga ol du vill i tre timmar. Heiniken pa tapp. Pa toppenvaningen far du bara komma in om du har VIP-pass, vilket delas ut som reklamblad utanfor. Dar uppe bjuds det under en timme pa mat och gratis drinkar. (jattestarka arrak drinkar) Hur gar den budgeten ihop?

Kan meddela att detta gav mig min livs forsta baksmalla. Jag var inte sa kaxig i morse nar jag vaknade och det fortfarande snurrade i skallen. Nu var det faktiskt inte bara Mats det var mest synd om i hela varlden for en gangs skull... - anna du borjar bli gammal sager han.

I ovrigt har jag inte sa mycket kul att rapportera harifran. Solen skiner vi har surfat lite mer, blivit lite brunare och borjat trottna pa Nasi goreng och annan ris-mans-kost som ats har. Dock at vi pa AlliCats igar och vet ni vad de serverar dar? Kottbollar med mos & lingonsylt. Lagom underbart faktiskt och det basta av allt ar att det i menyn star sa har.

Kottbullar. - (alltsa inte meatballs.)
och lite senare i menyn star det. Om du inte orkar vanta pa maten - ga till McDonalds.
Sjukt ball..

Ja sen har vi tvattat idag ocksa, alla avra klader for 30 kronor. Nu ska vi borja lukta gott igen!
Tack & hej!

Inga kommentarer: