onsdag 1 september 2010

Tre dagar kvar.

Onsdagen börjar närma sig sitt slut och vi har nu bara tre dagar till att ta dö på. Med ett plåster på höger och ett på vänster arm är jag glad över att ha fått i sista vaccinet i kroppen. Inga mer sprutor nu tack!

Har kramats med Faster Anna-Karin, Hansi & Lisa idag. Väl hemma läser jag på facebook att min ena faster sett till att Karl (kusinen) numera ska ha min blogg som geografilektion det närmaste halvåret. Tufft ansvar för mig!
Dock tror jag vi är överens om att ni vill veta vad vi sysslar med på andra sidan jordklotet. Då finns det en risk att ni får hålla för känsliga ögon ibland.

Nu är det riktigt nära - dagarna går tack och lov fort nu. Hoppas att det fortsätter så och att vi kan sova bättre i natt både jag & mats. Resfebern börjar faktiskt ge oss fjärillar i magen. :)

1 kommentar:

Faster I sa...

Skriv vad du vill Anna! Det är ju det som är charmen med din blogg! Det kommer att bli så himla spännande att få veta hur världen ser ut, utanför Svängsta!!!!