tisdag 31 augusti 2010

anna duktig med fem dagar kvar.

Ett-tu-tre; så var det helt plötsligt tisdag. Helt ofattbart nära är vi nu.
Lördag städade vi efter vår kräftskiva (check på duktiga listan) Därefter packade vi in i Staffans bil och sen for vi iväg mot Göteborg. Väl i Göteborg hade klockan i stort sett bara slagit Godnatt!

Söndag går vi upp tidigt och sätter igång. Då var vi verkligen duktiga. Alla skåp torkades, allt i lägenheten sorterades och inte en fettfläck gick att skåda bakom spisen. Runt sju var energin från våra kroppar slut och vi slutade för dagen.

Måndag vaknar vi alldeles för tidig och som vi slet. Staffan & Mats & jag. Runt ett rullade pappa in med släpet och då gick det undan. Efter lunch/frukost vid tre-tiden var det sen dags att åka ner till Blekinge. Tack pappa & Staffan för allt ni är fantastiska!!!
På vägen hem stannade vi i Växjö och hejjade på kusin Joel som flyttat in på internatet. Åh stället är sig likt kan jag meddela!
Väl hemma satt vi igång direkt Mats & jag. Lika bra att få skiten undanröjd. Sen kan jag inte beskriva känslan av att få krypa ner under ett nybäddat täcke. Vi var duktiga igår!

Idag har det sen fortsatt: - Pengar växlade, banken besökt & telia utskält. Jag gillar inte Telias kundtjänst och det har de fått veta.

Vist förtjänar vi godis nu?

Vill också tacka farmor& farfar för gott sällskap, skjuts, god mat och res-sponsring. Det kommer bli användbart :) Ni är underbara!

Inga kommentarer: