måndag 2 november 2009

Halloweenfest på Karlberg

Mats dag började med att bli kidnappad av sin kära tvillingbror och hans millitär-kompisar.


När detta inträffade drog vi tjejer iväg till Birkabyn i hopp om att spendera lite pengar. Det gick sådär, det enda jag inhandlade var ett par BjörnBorg-kallsonger till min Mats.

Tillbaka på Karlberg tog jag en snabb powernap. Något jag minst sagt behövde med tanke på den kalla natt jag haft. Detta på grund av att min lilla älskling lagt beslag på såväl kudde, täcke som plats i sängen.

Sedan var det dags att smaka på alkoholen.

Innan vi gjorde extrem makeover gav glasögonförsäljaren Ullis oss linser ur vilka vi skulle se under kvällen. Lina i gröna, Ullis i svart och jag i Rosa/Röda. En erfarenhet rikare, man vet ju inte när det kan tänkas bli vardag med brillor!?

Vilken grymt rolig kväll det blev! :) Tack för detta!

Inga kommentarer: