måndag 2 november 2009

Ett kärt återseende!


Lycka är, att ha en vän!

Innan jag och Mats hoppade på tåget hem till Göteborg fick jag eller vi träffa Felicia. Ferran ni vet hon som tog mig in i livet i Luleå. Hon som bjöd mig på fest med sju av hennes kompisar men som slutade i min lägenhet med minst 20 personer :) Felicia, hon som fick mig glad och positiv trots min ständiga ångest över att mina fötter stoppat alla mina drömmar om en fotbollskarriär. Felicia som är tjejen, glädjespridaren och vännen som betyder väldigt mycket för mig. Jag saknar henne varje dag...
Igår och i förgår var vi ute i Göteborg med Ninni & Manne, och hade jag haft tur hade jag lyckats tajma in att träffa Åsa också. Men vi missade varandra.

Trots det har detta blivit en helg full full full av glädje. Förhoppningsvis skickar Johanna över bilderna så jag kan lägga upp lite från lördag och söndagskvällen! Det skulle vara toppen!

Kärleksmums. Imon ska tatueringen fixas!

Inga kommentarer: