torsdag 28 maj 2009

äntligen!

... nu kan vi äntligen säga hej till världen! 

Jag klev upp klockan åtta idag och bekräftade vår bokning, så nu är allt bokat och klart. På lördag 8.10 ska vårt flyg lyfta från Landvetter och några timmar senare kommer vi sedan att befinna oss i Grekland. Sjukt vad mycket jag har längtat efter det här.

Mats, Mia, Jesper, Elin & Jonas - vi sex kommer att ha en grym vecka och en härligt kickoff nu innan allvaret drar igång. Så just nu ser det ut som att jag kommer att flänga runt så här: 

  • På lördag åker vi då till Naxos i Grekland där vi stannar till den 7:e juni. 
  • Den 8:e juni tar Sanna studenten och då kommer jag att befinna mig i Växjö! 
  • Den 10:e juni tar ProCivitas studenten och om det är möjligt ska jag även vara i Växjö då. 
  • Den 14:e juni har vi kickoff på nya jobbet så då är jag garanterat på plats i Strömstad...
Mer än så här vet jag inte om mitt liv...
Men jag är så otroligt lycklig, jag behöver verkligen den här resan och om två dagar ger vi oss av!

Inga kommentarer: