torsdag 28 maj 2009

när livet är som bäst.


åh vilken underbar dag det är. 
Idag är jag nog lyckligare än jag varit på väldigt väldigt länge. Dagen började dock med skallabank (huvudvärk) men det var också i samma stund som jag bokade vår resa. Därefter blev det en lugn start på dagen innan jag och Mats tog spårvagnen till närmaste gröna fotbollsplan. 

I två timmar sprang vi runt på det gröna gräset som två små barn. Lycka är att få springa efter en boll. När vi kommer hem sen lagar Mats mat till oss två, wook bjöd han på och en glass till efterrätt. Sen nu ikväll har jag pratat med mormor i telefon och vi har varit ute på en kvällspromenad. De sista timmarna innan ögonen ska slockna nu ska vi se Sällskapsresan Sun-trip, man bara måste se deras filmer innan man ska ut och resa det bara är så...

Till filmen har vi köpt lite gotte och jag har just skurit upp två stora tallrikar med frukt och grönt. 

Det är dagar som denna som gör livet underbart! 
Lycka & kärlek. 

1 kommentar:

Matsen sa...

mmm vad god mat det blev men du utelämnade det din feta gotte påse :) tack för du finns!