måndag 30 mars 2009

uppdatering jadå!

Från toppen - till botten.
Jag fixade uppåket och kroppen var på trimm. Plötsligt kändes allting möjligt, oavsett att mina fötter är totalt kass. På nolltid var allting annorlunda och tillbaka på noll. Det kändes som att det bara small till och i nästa sekund fick jag bekräftat = hälseneinflammation. Jo jag tackar jag!

Sista veckan i skidskolan nu också, jag avslutar det hela som jag började det. Med bara Askegrupper, (de allra minsta 3åringar) Jag skulle egentligen vara sjukskriven men eftersom jag ska jobba afterski&nattklubb plus att jag ska jobba restaurang i veckan så skulle det inte gå att vara sjukskriven och nu går jag med på Aske tillsammans med Anna Karlsson och det går hur bra som helst. :)

Sista veckan alltså. - sen är det bara två "hejdå-veckor" kvar...

Inga kommentarer: