måndag 30 mars 2009

Jenny Karlsson


Jenny, du är världens bästa lillasyster -
den bästa systern jag kan tänka mig.

Jag minns de där gångerna jag näst intill smällt sönderna rumsdörrarna av ilska på grund av att du tagit mina kläder utan att fråga. Jag minns när jag tyckt du varit för lat och inte gjort det jag bett dig om, i tron om att storasyrran alltid har starkaste ordet. Jag minns alla gånger jag tvingast vara avundsjuk över att du varit yngst och fått alla fördelar, som du säkert aldrig fick.

Samtidigt minns jag - alla gånger vi gråtit, skrattat och fjantat tillsammans. Vi har alltid varit så lika men ändå så olika. Jag minns när vi stått och sjungit tillsammans framför datorn. Jag minns när vi klätt ut oss tillsammans eller bara suttit, kramat varandra och förstått hur mycket vi behöver vara tillsammans.

Vi har en gång sagt - Tillsammans är vi starkast - Det har varit tufft flera gånger, men vi två har alltid hållt ihop och kunnat prata om allt som kommit i vår väg. Jenny jag skulle aldrig kunna släppa taget om din hand, jag skulle aldrig tacka nej till att krama om dig och aldrig i mitt liv att jag skulle kunna släppa taget om dig. Vi är systrar idag, imorgon och alltid.

Vad som än händer Jenny tillsammans är vi starkast...
Jag älskar dig!

1 kommentar:

Jenny sa...

Saknar dig så syster, du är helt fantastisk! mängder av kärlek till dig!