lördag 27 december 2008

här var det dags att uppdatera.


Julafton blev... speciell. När jag och min kära sambo sammanfattade dagen på kvällen framför "tomten är far till alla barnen" kom vi fram till att julafton 2008 blev speciell. Därmed inte sagt att det tvunget är negativt, snarare tvärt om. Julafton var totalmysig.



jag och kusinerna tog några åk på julafton

sen förvandlades jag och vi dansade kring granen´



Kvällen och Kalle Anka såg jag och Elin tillsammans med kusinerna i deras stuga. Hur mysigt som helst och när juldagen sen började var det dags att upp och jobba med mina underbara Askebarn i skidskolan igen :) På kvällen kom min sambos föräldrar och vi satt och smuttade vin i deras stuga innan vi smög in på kiken :)


och här är jag och min lilla sambo - elin magnusson

Fyra lektioner på fredagen. Sen hade vi gjort vår första vecka som skidlärare. Att ha 4 grupper med Aske är nog inte riktigt optimalt, det kräver otroligt mycket men samtidigt har det varit helt sjukt roligt. jag blir som ett barn i gänget när jag leker med de! Dock längtar jag efter att stå på skidorna för det har jag inte gjort en gång när jag jobbat. :/

jag och några av veckans underbara Askebarn!



skidlärarjobbet är underbart!

2 kommentarer:

Gunnard sa...

Anna...jag vill krympa en massa centimetrar och var med i Askebarnens skidskola med dig!
Saknar dig och kramar om dig!
Camilla

Anonym sa...

Massor av kramar från din julfamilj!
Vi är tillbaka i söder. Faktiskt lite snö (1/2 cm) och minusgrader. Men inga pister, inga liftar, skidorna kvar i skidfodralen och pjäxorna på tork. Och ingen Anna:-(

Kram på dig och tack för veckan som gått!