tisdag 23 december 2008

Det har varit en lång dag.

Det som slutade som en lyckad premiärdag igår, fortsatte som en väldigt lång dag, idag! Jag står som ansvarig för att bygga upp barnommrådet till skidskolan så jag var uppe på fjället 07.15 idag. Väl där träffade jag min kära kusin, den äldsta i den skaran som är i Idre i veckan. Patrik ville hjälpa till och prova på skidläraryrket.

När det var klart överraskade chefen oss med julklappar på morgonsamlingen innan det var dags att leka med alla askebarn igen :) Idag var det inte storm på fjället, det var inte alls lika mycket ledsna munnar och tårarna har vi knappt sett till idag. Askeklubbens alla barn har varit otroligt lättsamma idag, (med tre undantag, sekretessen hindrar mig att berätta om dessa vildningar) När klockan slagit tre och jag haft fyra lektioner på självaste lilljulafton trodde jag att jag skulle få åka och leka med kusinerna. Så blev det inte utan istället blev jag inkallad att jobba tre timmar till. som värdinna/lekledare för tomteverkstaden. Tre timmar lite drygt sprang jag upp och ner med massor av barn och några föräldrar. Klockan sju på kvällen, 12 timmar efter att jag kommit, rullade bilen ner till Idrebyn. En något utmattad Anna Karlsson har haft en riktigt slitsam men rolig dag på jobbet!

Inga kommentarer: