måndag 1 december 2008

Check Check Check.

Måndagen flög förbi. Men jag ha hunnit med en del.

Blivit nyklippt - check.
Inhandlat tre trosor och två BH:ar - check.
Inhandlat julklapp till Mamma & till pappa - check.
Funderat ut födelsedagspresent till Jeppe - check.
Funderat ut julklapp till Emil & Jenny - check.
Gått från pappa till Öjavad - check.
Vart barnvakt åt Hampus - check.
Kramats hejdå med kusin vitamin - check.
Tapetserat Jennys rum - check. (känns sjukt bra eftersom det är en av en av de sakerna jag bestämt mig för att göra denna månaden)
Lämnat datorn till Emil - Check.
Kramas med Pihx hela kvällen -
Se över min packning -

I morgon är det tisdag och bra två dagar kvar till flyttlasset går. Och än så länge har jag denna tidsplanen för dagen.

9.00 - Upp & hoppa!
9.00 - 13.30 fixa fixa och åter fixa. (det återstår och se vad denna tiden kommer ägnas till)
13.30 - ca 14.30 ? träffa farmor&farfar och kramas hejdå till de!
14.30 - 15.00 träffa mammsen
15.00 - 19.00 Kristianstad med mammsen och syrran
19.00 - ? Stolt beskåda min lillasysters konsert!
Kvällen: packa, tvätta & tömma stuga!

Jag hoppas att jag har allting utom nerverna i kontroll :) jag ser grymt mycket fram emot flytten på torsdag!

2 kommentarer:

annaS sa...

Shit va duktig du är med ditt schema! Jag brukar skriva sånna men har hittills inte lyckats hålla ett enda :)

Anonym sa...

lycka till en massor med flytten nu anna! :)