fredag 17 oktober 2008



Oj och hoppsan, nu var det fredag igen! Tack Tack Tack för att veckorna går snabbt. Nu är det bara en vecka tills jag ska på Jennys födelsedagsfest och det är likaså bara en vecka kvar tills jag ska åka tåg till Västerås och träffa JESPER, SALLY, MALIN, NELLA?!, NINA, VIKTOR och de andra... (jag vet inte riktigt vilka som kommer :D)

Idag är jag förövrigt vääääldigt glad. Jag har fått en ny hyresgäst i lägenheten så nu behöver jag inte tänka mer på det, och jag slipper där med betala hyra för en lägenhet jag inte ens kommer bo i. Detta tackar jag Felicia helt innerligt för <3

Imon är det seriens sista match och därefter ska vi avtacka tränare och ledare och därefter partya lite, me like! Dock kanske det blir sista kvällen med gänget! :S
nej jag vill inte tänka på det...

Inga kommentarer: