onsdag 15 oktober 2008

jag saknar dig.

Det är tusentals tankar i huvudet på mig nu. Längtan till flytten men lika mycket ångest över att lämna laget, jobbarkompisarna och Luleå. Det är glädje för att få fara till fjällen snart, men tankarna över att fotbollen snart bara blir tusenmiljoner minnen skrämmer mig och gör ont i hjärtat. Jag längtar jag saknar jag älskar jag drömmer och fanstiserar.

Då är det underbart att ha en vän som Nathalie - jag tänker på henne och jag saknar henne. Fina minnen jag aldrig kommer glömma, fina minnen jag vill att vi ska uppleva igen, igen och igen! Vi ska ha mycket kul ihop i våra liv. JAG VET DET!



EXTRA! Jag erkänner:

Det var med Natta jag drack första gången. Jag minns det som igår. Jag är stjärnan var fotbollsidioterna som aldrig druckit alkohol och som kommit till Lörby IF i tron om att kunna vara nykterister hela livet. Detta ville Lörbys dåvarande stora partypingla ändra på. Detta fick hon med hela laget till att göra. Och vilken kväll det blev. Tur att vi hade varandra då, Erdtman och jag! Sen ska vi väl vara tacksamma för att Natta och Björnen även tog hand om oss resten av kvällen. De fanns vid vår sida hela tiden och natten blev dag och vi sov alla fyra i Nattas lägenhet och resan till Öland blev ett faktum. Denna utflykt blev ju i sin tur ett minne för sig. Det bästa av allt är att Natta sen någon vecka efter Östersjö visade hur man inte ska göra med alkohol. (dvs, bjuda och snappsa med var och en i laget, en i taget. Det blir nämligen ganska många snappsar och för en liten Nattakropp... ) Ja vi stannar där, men med ett leende på läpparna kan jag bara säga. Jag saknar det och jag saknar dig!

Inga kommentarer: