söndag 28 september 2008

Lördag

Jag överlevde lördagen, FAKTISKT.
Men ännu en gång gick det sådär för mig med bevakningsbesöket. Jag skulle till Mjölkuddsberget, eller till Samhall, men det var uppenbart svårare att hitta än jag någonsin skulle kunna ana. Tro mig det var en ganska less Anna Karlsson som satt på cykeln vid 12-tiden igår. Regn, kallt och storm var förnamnet på situationen, slut med pengar på mobilen och lite lätt hungrig var efternamnet. :S men... Det löste sig denna gången också och texten om orientering är skriven. Direkt efter den bevakningen skulle jag sedan till Alvik och bevaka min klubbs herrlag som hade seriefinal och chansen att gå upp i tvåan. Dit hittade jag ju något enklare och allt gick bra där tack och lov. Grabbarna tog också hem segern både i matchen och i serien!

Härefter var det snabbt hem, fixa i lägenheten, mysa med pihx, börja skriva och göra mig iordning för att bjuda in laget och några tillskott på fest hos mig och min gosse : )

(Exakt såhär bra var vi på att ta bilder)

Kvällen var hur rolig som helst, fram till det slog till. Jag blev bjuden på två shot inne på Cleo och efter en tuff vecka och en sjukt stressig dag orkade tydligen inte kroppen riktigt att stå emot. In i dimman helt enkelt. SUCK. Men som sagt jag minns timmarna före, det va riktigt roligt och egentligen ska jag inte klaga jag tog mig hem, sov i min egen säng och hade roligt först :) Ett ungdomligt misslyckande väljer jag att kalla det...

Inga kommentarer: