måndag 29 september 2008

anna vill du skriva på här?

Idag fick jag inte bara förlängt en vecka på posten, idag kom karln fram med anställningsavtal som täcker månaden ut. Så till och med sista oktober är jag nu heltidsanställd. Hur lesst som helst, men och andra sidan. Jag slipper vara fattig och dessutom inhandlade jag en ny MP3 igår så nu blir det musik på turen. Jag fick ju nämligen för mig att slänga den förra??! Fråga mig verkligen inte varför...

Och sen fick min text om Alvik IK förstasidan i sportbladet idag. Jo men det känns ganska bra faktiskt...

1 kommentar:

Anonym sa...

-Säga vad man vill, men nån riktig post är det inte i alla fall.....

Ladda ner "I-landsproblem" med Movits att lyssna på under turen så går det nog lättare att genomlida dagen, inte minst med tanke på att "Kassaservice" nämns redan i inledningen av texten.