fredag 8 augusti 2008

Internat kärlek

Jag har faktiskt jättetråkigt och mitt i denna tråkighet fick jag lite abstinens. Internatabstinens. Jag vill bara dit just nu, krama om alla där och bara uppleva allt roligt vi gjort tillsammans en gång till. Jag har suttit och pratat lite med Jesper om hur det var innan vi blev tillsammans, det är lite småroligt ändå. Sen har jag kollat på bilder från allt i allo. Malin Hising och Sarah, sommaren 2006 behöver jag säga mer?

Och nu för en stund sedan bombaderade jag alla på msn listan som bor på internatet. Jag saknar allihopa. Jättemycket. Just nu håller de på att måla om i korridorerna och byta gardiner i allrummen. Det var speciellt att bo på internatet under sommaren, ett helt hus fullt av fotbollsspelare en hel sommar. Då var vi stört bäst och vackrast och ja, vi var helt enkelt kungar över allt som hände i det gula huset på sommarlovet.

Som Nina skrev i sin blogg, - nu har vi blivit för gamla för att bo där och det är ju så. Jag vill inte bo på internatet hela livet det är inte det jag försöker säga, men det kommer alltid vara en plats jag kommer sakna i alla lägen och alltid tänka väldigt gott om för resten av mitt liv. Det bara är så...

Jag har en hamlighet...
jag skulle skickat in extranyckeln till mitt rum så fort jag träffade Jesper eftersom den satt på hans nyckelknippa men jag har glömt det så egentligen skulle jag bara kunna glida ner till Växjö och bo där lite till bara ibland liksom.


nyckeln till rum 803

Det känns så lustigt att livet för mig på internatet är förbi.

Inga kommentarer: