fredag 8 augusti 2008

jag är sjuk och jag har tråkigt


Vem:
VEM ÄR I RUMMET MED DIG? - Ingen
VEM FICK DU SENAST SMS AV? - Jesper
VEM TÄNKER DU PÅ NU? - Jesper
VEM PRATADE DU SENAST I TELEFON MED? - Jesper
VEMS HUS VAR DU SENAST I? - Åke&Camillas
VEM ÖNSKAR DU VA MED DIG NU? Jesper
VEM ÄR DIN FAVORITSLÄKTING? - Det är något speciellt med Hampus, men jag älskar alla!

Var:

VAR ÄR DIN MOBILTELEFON? - i soffan precis brevi mig
VAR ÄR DIN MAMMA? - hemmahemma
VAR SOVER DU? - i min säng eller i Jeppes
VAR HANDLAR DU MEST? - Det är nog Coop Extra på Örneset just nu, eller Maxi på Storheden
VAR FICK DU TAG I TRÖJAN DU HAR PÅ DIG? - den fann jag i garderoben faktiskt
VART ÅKTE DU SENAST BIL? - Från Sävast till min lägenhet
VAR I DITT RUM ÄR DU? - Sitter i soffan i mitt tv-rum

Vad:
VAD ÅT DU SENAST? - En macka som rostats i min fina brödrost
VAD DRACK DU SENAST? - Apelsinjuice
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ DINA BYXOR? - Vit&grå, (pyamasbrallor)
VAD ÄR DEN NÄRMASTE SAKEN SOM ÄR BLÅ? - en penna
VAD HAR DU PÅ FÖTTERNA? - Dun-tosser
VAD ÄR DIN FAVORITFÄRG? - Jag tror det är röd
VILKEN FILM SÅG DU SENAST? - det är frågan?
VAD HÖR DU JUST NU? - Lars Winnerbäcks underbara röst


Har du någonsin:

SOVIT I EN ANNAN SÄNG? - ohja
HÅNGLAT PÅ BIO? - ja
HÅNGLAT I SKOGEN? - ja
HÅNGLAT I DUSCHEN? - ja
HÅNGLAT I EN BUSS? - ja
HÅNGLAT I EN ANNAN STAD? - ja
HÅNGLAT PÅ EN FEST? - ja
HÅNGLAT MED NÅN SOM DU VATT TSM MED? - ja
HÅNGLAT MED EN AV SAMMA KÖN? - ja..
TYCKT ATT DIN KUSIN ÄR HET? - det vet jag faktiskt inte...
KÖRT ÖVER HASTIGHETSGRÄNSEN? - ja
MÅLAT OM DITT RUM? - både målat och tapetserat
DANSAT FRAMFÖR EN SPEGEL? - ja
FÅTT HICKA? - ja
DUMPAT NÅGON? - ja.
STULIT PENGAR FRÅN EN KOMPIS? - nä
HOPPAT IN I EN BIL MED FOLK DU JUST TRÄFFAT? - har nog hänt
VARIT I SLAGSMÅL? - nää.
SMUGIT UR DITT HUS ? - ja eller va?
HAFT KÄNSLOR FÖR NÅGON SOM INTE KÄNT DETSAMMA? - jaa
SAKNAR NÅGON JUST NU ? - Ja helt otroligt mycket...

Inga kommentarer: