torsdag 17 juli 2008

Norrbottenskuriren

Nu ska jag berätta en rolig sak, så håll i hatten.
Varje dag får jag hålla i en tidning, jaha tänker ni det är väl självklart eftersom jag jobbar på posten. Men jag får hålla i en alldeles speciell tidning - VARJE VECKODAG Jag får hålla i inte mindre än Smålandsposten, självaste Smålandsposten. Det är nämligen en man och en kvinna som får den hitskickad varje dag. Och jag... delar ut den! coolt va!?

Sen fick jag ett samtal ifrån Magnus på Norrbottenskuriren. Och nästa helg gör jag debut som sportjournlist...

Sist en god nyhet,
jag kommer att få jobba kvar på posten om jag vill. Ok, mamma kanske inte gillar nyheten, eftersom det betyder att jag kommer stanna längre. Ja så blir det, jag stannar i Luleå i höst, sen får vi se vart jag jobbar. : )

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu har ja kikat in här :D och kommer allt följas! men grattis till debuten som sportjornalist! måste vara jätte kul =)

Anonym sa...

Kul att du stannar kvar i Lule, då kanske vi hinner hälsa på dig en gång till!!
Kanske ska familjen Thorell åka till tomten i år istället för tvärtom??;-)))