torsdag 17 juli 2008

en kväll i luleå

(anna karlsson har varit duktig och lämnat in den punkade cykeln på lagning.)

Igår var vi duktiga Felicia och jag. Mitt i uppehållet tog vi oss till (impuls), gymmet där Alviks IK tränar fys och ja vi gjorde styrka. Spände våra stora muskler ett tag. DUKTIGT, och ja, nu har jag fri gång till ett snyggt gym om jag vill... Inte illa. : )

Därefter pös vi till Willy's och gick lös på alla tacovaror som finns där. Vi glömde inte något utan kvällen tillbringade vi sen tillsammans med Åsa och Sofie. Shit va gott det var :) Mumma, så gott att jag bara hade tid att ta två bilder, två bilder som dessutom inte blev något att skryta om. :/ men bara för att ge bloggen en färgklick :)


Mycket mycket mycket trevligt - sen åkte jag hem till Jesper, han sticker ju på tävling nu, aldrig får man ha honom i fred ;) ...

Inga kommentarer: