torsdag 17 juli 2008

Bruce

För allmän kännedom, fast framförallt en information till Anna-Karin. Bruce finns inte hos mig än. Jag har övervägt fram och tillbaka och insett att jag inte riktigt kommer kunna ta hand om en kisse. Men så igår slog allt bara om, jag bara måste ha en kisse.

Men eftersom jag har tvivlat ska jag vara smart. Så katt-experten själv Camilla (Joppes mamma) ska leta fram en kisse som jag kan ha på prov, bara för att se om jag själv klarar av att ta hand om ett litet liv och om en kisse kan trivas här hos mig!?

Jag längtar jag vill bara ha ett litet liv hos mig, speciellt när inte Jesper är här. jag saknar jeppe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Moget övervägande! Jag tror du klarar ta hand om ett litet liv. En katt, en filt och en kopp te så klarar du kvällarna i Lule...