söndag 29 juni 2008

I samband med besöket

Jag fick ett härligt samtal från farfar idag :) Kul att höra ifrån de, och självklart har han lyckats hitta en släkting även i Luleå, ja vi Estenbergare invaderar hela lande. Får gå och träffa denna karl någon dag så jag kan känna lite samhörighet så att säga.

Sen i samband med att Ingegerd och mammsen med några tillskott kommer den 31 juli är också Lule-kalaset här och det är just därför jag vill att ANNA-KARIN och JOSSAN ska läsa detta. Ni borde boka biljetter hit ni också, för sanningen är den att Brolle kommer att vara på Lule-kalaset och jag vet ju hur gärna ni vill träffa de så mina kära släktingar, Pass-på!

Fotbolls-EM är slut nu också. Alltid lika tråkigt. Jag återkommer någon annan gång. I promise

1 kommentar:

Anonym sa...

OJ!!!
Ja, vi ska ta upp det till förhandling. Fast jag har ju börjat jobba igen då:-(
Men jag lovar att vi kommer upp någon dag, med eller utan Brolle.
Kram på dej så länge