måndag 26 mars 2012

VFU

I lördagsnatt blev det ny tid på klockan. Och idag blev det ny väckningstid. Fram tills den 3:e maj kommer jag att kliva upp runt 5-7 varje dag. Herre GUD hur ska det gå? Anledningen heter VFU, verksamhets belagd utbildning. Det vill säga, jag ska göra praktik för den som inte orkat läsa igenom mina tidigare inlägg. Platsen detta ska göras på känns jättebra. Idag har haft kurs info hela dagen och hur mycket jag än skulle vilja precisera mig om vart jag ska vara och vad jag får uppleva varje dag så lyder sträng sekretess i förskolan så istället för det så kommer den som är nyfiken istället att få lyfta på luren att ringa. Dock kommer det att bli ganska långa dagar så efter 5 ska jag kunna svara. Vill be om ursäkt för om jag inte blir sociala Anna i största allmänhet men jag tror att denna dygnsomställning + Pumba + jobb + träning kommer att trötta ut fröken Karlsson till max vare sig det är målet eller inte. Det finns många jag kommer hinna med att sakna under 5 veckor!

Inga kommentarer: