fredag 30 mars 2012

sjukt trött på sommaren.

Mats var inte sig lik igår, och jag är helt slut efter den här veckan men den största klumpen i magen handlar om sommaren. Jag är faktiskt lite besviken, eller irriterad eller jag vet faktiskt inte riktigt hur jag känner. Jag blir mest bara less. Jag förstår inte vad det är för spel vi spelar, det känns lite som sandlåda och det kan väl inte vara det vi ska göra. Någonstans måste det väl finnas samvete och då inte bara hos mig. Jag vet att jag har svårt att säga nej och jag vet att inom vissa situationer är jag "för snäll", men jag mår ändå bra med det och ibland önskar jag bara att det kunde ha smittat av sig. Just nu känner jag för att bara skita i det och greppa något helt annat, ja för mitt goda samvete för deras skull har helt försvunnit. Någonstans känns det inte som att jag är skyldig någonting alls. Jag tror faktiskt att jag ska vara lite egoistisk för en gångs skull.

Slut för idag.

Inga kommentarer: