onsdag 22 februari 2012

Vi närmar oss nya siffror!

39 visningar senare når jag 12 000 besökare på bloggen min. Vem ska det bli?

Livet rullar på för fröken Karlsson, i helgen var det full fart med kusin vitamin och min kära faster. Vi gick på nordstan, shoppade i leksaksaffären och badade på Åbybadet! Det är med det tempot jag mår som bäst. Så kusiner, komsi komsi!

Idag började jag ny kurs på universitet. Ännu har jag inte fått något betyg på första, men jag håller tummarna för att bli godkänd och inkassera mina första 7,5 högskolepoäng. Nu ska vi läsa en kurs som heter något i stil med; Juridik, styrmodeller och organisation i skolan. En generell kurs, med mycket svåra ord, men jag har hoppet uppe och kan meddela att jag har inhandlat den största boken jag någonsin ägt. Lära, skola, bildning heter den, boken är blå och kallas från och med nu för våran Bibel, helig helt enkelt!

Om två veckor fyller jag år, då kommer mamma, kanske lillasyster och förhoppningsvis också min nyförlovade storebror och Evenlina! Hoppas hoppas! I år ska min födelsedag bli 1000 gånger bättre än förra året, när jag satt i Riksgränsen och usch, jag vill inte ens tänka på det...

Jag önskar mig en fransk bulldog, försäkrad och klar. Kan jag få det?

Får absolut inte glömma att min underbara farmor firar sin födelsedag idag, hennes röst var den första jag hörde idag. All kärlek och stort GRATTIS till dig Inga!

Nu blir det soffmys, under min underbara filt jag fått av Mats, detta med det tråkiga, regniga Göteborgsvädret utanför fönstret. MYS!

Inga kommentarer: