fredag 27 januari 2012

trött i skallen.

Jag kan inte riktigt definiera om jag är lite bakis, trött eller stressad. Det enda jag är säker på är att skallen min dunkar som ett annat livligt disco. Igår var det full fart, vi nollor skulle få introduceras till krogarna som finns med här omkring med humana priser, eller också så fint kallat; Pubar med studentpriser! Radikala skillnader mot vad jag är van vid, fick jag igår uppleva på nollningens Pubrunda. Jag måste här också tillägga att jag är glad att jag inte missade den, det var kanon helt enkelt! (bilder kommer förhoppningsvis så snart jag orkar)

Denna veckan har tagit kol på mig. Började med att jag var sjuk, spänningar hela tiden inför all information och alla intryck. Hjärnan går på högvarv och försöker förbereda sig för allt. Det har gått bra, det har varit en kul vecka, trots att jag mer eller mindre har känt mig som en slaggprodukt av näsans resultat. Snor, snor & snor!

Ikväll får heller inte jag och skallen krypa ner tidigt i säng. Nej ikväll fortsätter vi med Nollesittning, tema hippie. Det kan bli legendariskt även detta! :)
Och för den som är orolig att jag inte har något att göra så kan jag berätta att jag ska nog klara mig hela helgen. För i kombination med att jag ska jobba på TvåKanten imon igen, så ska jag också hinna läsa två läroböcker, packa lägenhet, plus att vi får ett kärt besök av Mats andra hälft på söndag. Mange och jag ska vinna söndagens Quiz på Bishop! Kom och beskåda!

Nu säger jag bara powernap!

1 kommentar:

Johanna sa...

Ha det så kul i helgen o tack för igår:) puss J