onsdag 18 januari 2012

Nu händer det grejer.

Om mindre än två veckor nu får vi nycklarna till vår nya lägenhet. Anders Personsgatan 9 blir så vårt nya hem. Då väntar en mysig tid med att göra 60 kvm till vårt, och hemtrevligt. Pyssel, kärlek och mys!

Igår gjorde vi klart med Sparbanken Karlshamn om vårt bostadslån.

Idag
är det tre år sedan Mats och jag åkte till Mora för vår första egentid tillsammans. Då var vi mitt i säsongslivet, det första för oss båda. Jag var skidlärare och han var barchef och allt var bara så bra. Nu tre år senare har vi inte picknick på biltaket omringade av metervis med snö. Det har hänt mycket, vi har gjort massor ihop men vad är tre år av resten av våra liv? Det har varit magiska år!

Imorgon
klockan 10.00 ska jag infinna mig på Göteborgs univeristetsaula i Vasaparken. Då börjar ett nytt kapitell i mitt liv. Måste erkänna att jag är lite nervös. Första dagen i Växjö och på ProCivitas gör sig extremt tydligt påmind. Även första mötet med de blivande skidlärarna i Idre vintern 2008. Det handlar förstås om första intyck. JAg hoppas att jag lyckas och att jag imorgon kväll kan ha en känsla i magen som säger Anna, det här kommer bli grymt!

imorgon är jag återigen skolflicka!
Over and out från Hallandsboda!

Inga kommentarer: