måndag 7 november 2011

Bästa helgen på länge!

Oj vilken helg. Full av kärlek. Måste bara nämna att jag fick ledig helg efter kl 17 i fredags. Då möttes jag upp med Felicia & Isse (från Luleå). Vi satt och prata skit över några öl & vin. Bästa sällskapet! Sedan gick vi ner till stan och då ringer och kommer Klara & Johanna med ett gäng från (Blekinge) och det blev Park Lane! :) där var Fidde & Robin (olofström)

Innan sju ringer sen klockan och vi drar mot Centralstationen till tåget som åker mot Skövde kl. 8
Där är vi sen framme halv tio och får se Mange & Linas fina lägenhet! Brum brum bilen kör en superbakis Anna till Borlänge! - nej jag körde defenitivt inte!!

Uppe i Borlänge skulle vi överraska Lasse! Sjuuukt lyckat, vilken rolig kväll med Hedlundare & andra! Dagen efter drog Mats tidigt, medans jag fick stanna hos mina fina svärföräldrar fram tills Sally & emil kom och plocka upp mig! :) mot Örebro med en av mina bästa vänner! Och här sitter jag nu. Nästa arbetspass börjar 18.30 imon, fram tills dess är ingenting planerat!

Detta är den bästa helgen på länge!

Inga kommentarer: