torsdag 5 maj 2011

femte maj


Den dagen då det snöade och var minusgrader i Göteborg och hemma, det vill säga i tisdags då skulle vi ha personalfest och vi fick strålande sol, blå himmel och kanske sådär -1 på toppen. Det blev en fantastisk dag, en oförglömlig dag som ibland och i sina stunder kändes som att vi äventyrade som på vår resa igen... MAGISKT, måste jag lägga till.

Det kommer att komma bilder på facebook så småningom!

Nu är det 20 dagar kvar tills vi lämnar gränsen och beger oss söderut. Jag är nog gladast av alla för att solen skiner i alla fall så det finns något att göra som sätter fart på tiden. Jag vill till våren, till solen och alla där nere. Sen längtar jag tills sommaren i Strömstad också, det kommer bli så grymt i år. Vår personalstyrka är nu kompliterad med PJ härifrån, och jag är såå glad att Dragana ringde mig så jag kunde snacka över honom från Stockholm till Göteborg, jippi! Ja och så ska syrran vara på plats också, och igår fixade vi så Oskar också ska det! Det kommer bli fantastiskt. Men vi har några saker som händer innan vi sätter snurr på sommaren...

Den 8:e Maj körs NM i Asslapp här i Gränsen. (stjärtlappstävling)
Den 17-19 är det NM i extremåkning här uppe och då blir det solstol och publika vill jag lova!
Den 23 kommer mamma & pappa Hedlund
Den 25 åker vi härifrån!
Därefter blir det ett tag i Borlänge
Lite packa in och hänga i Strömstad
Sen hemhemhem!!!
Den 10:e Juni tar syrran studenten
Sweden Rock!
Den 12:e har hon mottagning
Den 13 åker vi tillbaka till Strömstad fyra stycken i bilen!!!

Inga kommentarer: