onsdag 30 mars 2011

kladdinlägg


Alltså jag kan verkligen inte fatta att jag har rest jorden runt, nu ska jag ligga och bara kolla igenom alla bilder och filmer vi fått med oss som minnen från resan. Det är helt sjukt, vilket äventyr det var, mera sånt!!!

Nu har jag varit uppe tidigt, åkt skidor med fyra grabbar från Göteborg som är gäster här denna veckan. Riktigt kul att man kan hänga med sina gäster!

Ja och jag har skickat in mina betyg till studera.nu också så nu är det bara att vänta och se om jag ska bli pluggis till hösten.

Ledig idag och jag ska som sagt bara mysa, kolla bilder, kolla film, mysa med Mats och vänta på att Elin & Jonas ska bestämma sig för att jobba i Strömstad, då kommer sommaren bli än mer grym än den redan ser ut att bli!

Om en vecka är Amanda & Adde här och det gör att det kicklas i magen, SJUKT KUL! Och om en vecka och två dagar är pappa, Irina & Andre också här, det är lycka!

Kärlek från mig till er!

Inga kommentarer: