torsdag 31 mars 2011

det var kul så länge det varade...

... och nu slog det tillbaka.
Vi har fått grymma timmar i backen de senaste stormfria dagarna. Det närmaste magiskt hela tiden men nu var det alltså slut på det idag. Eller egentligen redan för två dagar sen, men jag ville stå emot. När ska jag lära mig att det inte blir bättre av den metoden??

Mina fötter gör ont. Ledbanden känns som spagetti, hälsenan fastnar i "fel läge" och varannat fotsteg ångrar jag att jag ens tar. Tänk om det varit en fot, då hade jag kunnat vila den ena lite och tryckt på mer med den andra, men det är just så jag gjort... för länge, i för många år. Båda är trötta, båda gör ont och idag sa de bestämt nej.

Kroppen vinner alltid, idag fick jag säga OK, det blir inget lek i backen...

1 kommentar:

Svedje sa...

Tråkigt Anna!
Se till å ta det skitlungt nu ett tag så du kan åka mer i slutet på sesongen.
Mats kan bära dig på ryggen så du inte behöver gå så mycket.

Kram