fredag 4 februari 2011

Ojojoj har gar det undan.

Vad ar det som hander, nu ar det ju for tusan februari ute??? Den fjarde dessutom, om bara nagra dagar ar vi ju tillbaka pa svensk mark igen! Brutal konstigt kanns det.

Sa har hade vi det i Kruger Parken :)
Ok det var inte riktigt sanningen detta men det gar inte att valja ut bara en eller tva bilder fran det aventyret sa ni far dra i mig sa visar jag garna bilder och filmet nar jag kommer hem. Denna lilla skonheten ar dock pa riktigt, fran 2007. Ni vet elefanter gar garna inte till sidan om de absolut inte maste! Sjukt klockrent!


Efter ett galet aventyr i
Kruger Parken tog vi ett flyg fran Johannesburg ner till Port Elisabet dar vi slummra till en natt innan adrenalinet och suget efter varldens hogsta bungy jump blev for stort. Vi ville till Storms River NU NU NU!
Vi akte dit med buss till den lilla byn, Hoppade!!!!!! och stannade dar tills nattbussen gick dagen efter och tog oss till Kapstaden. Nu lever vi superlyx i Ians lagenhet och det tackar vi Hakan stenhart for.

... Sedan ar det ju det dar underbara som hande den 2:a februari ocksa, nar vi tva pa riktigt gick fran att vara tva till en. Men det berattar jag hellre vid ett annat tillfalle, men jag tror faktiskt att jag kanske kan vara varldens lyckligaste tjej!

2 kommentarer:

Faster A sa...

Men shit! ÄR de sååå stora...Jag tyckte det var coolt att köra under huvudet på en älgtjur i Safarieparken på Kolmården men detta är något annat....
Puss på er båda två, jag är så glad för er skull och jag längtar ihjäl mig efter er. Ses snart!

Unknown sa...

Men när får vi se det hisande hoppet?
Lika fantastiskt att läsa om eran resa var gång!!
Grattis till förlovningen och njut av era sista dagar!! Kram på dig Anna