måndag 28 februari 2011

nu fortsätter äventyret.


För en vecka och tre dagar sedan kom vi hem till Sverige. Nu 10 dagar senare måste jag erkänna att jag känner mig ganska stolt över mig själv. Jag har hunnit med ganska mycket, trots att jag alltid kan känna mig lite otillräcklig eftersom det är så många jag vill ge all tid i världen åt. Jag har gjort mitt bästa i alla fall och fått kramats med min familj, fixat överraskningsfest för pappa och badat tunna med hela familjen Attanäs! Träffat mina bästa Klara & Johanna, och kramats med mormor.
Jag har åkt till Växjö och pratat timmar av skit med världens bästa Sally och hennes
nya kärlek Emil. Jag har åkt tuff tuff tåg till Göteborg, shoppat på Apple och lunchat med Luleå-Ferran. Jag tuffade vidare och fick tjejmys med Ullis & Lina och nu har jag varit i Borlänge några dagar omringad av Hedlund/Nilsson :) Jag har till och med hunnit åka upp till IdreFjäll, varit törstig på Kiken och lekt säsongare för en dag där igen. :)

Ja och idag fortsätter då livets äventyr upp till Riksgränsen. Vi åker från Borlänge klockan 15.50 och tåget släpper sedan av oss i norr klockan 12.26 imorgon. Det blir en lååång resa, men denna gången har jag återigen min reskompis Mats och så vet jag att snart ska jag ut och leka i snön och bli tre månader bättre på lössnö och puder!

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Och vi här hemma fortsätter följa dig och Mats... Ha en underbar tid i Riksgränsen så ses vi framåt Juni igen! Kramar från FasterA