tisdag 11 januari 2011

Nu ska Anna klaga lite.

Snart dags for oss att saga hejda Bolivia. Maste erkanna att det kanns bra. Jag kanner mig klar med detta landet nu, och Mats sager detsamma. Dock ar det synd att vi inte har mer tid for hela sydamerika. Det finns sa mycket att se och gora pa denna kontinent. Klagomal nummer 1

Nasta klagomal ar att jag tycker det ar hur traktigt som helst att vanta. Det ar faktiskt jattejattetrakigt! Det ar ganska mysigt att glida runt i en buss, sa det ar OK, men att vanta pa en busstation i Bolivia ar bland de hetsigaste och mest obeklvama platser pa jorden. Tur att internet och civiliastionen utanfor denna varma byggnad kan radda oss i vantan pa att var buss ska avga mot Paraguay. 6 timmar kvar nu.

Sista klagomalet jag ska dela med mig av ar langtan efter Arlas lattmjolk i iskall variant och svensk filmjolk. Det ar faktiskt ok att langta, det behover inte betyda att man vill hem. Just nu borjar vi bli trotta pa spokande magar och vad om inte fil och mjolk som kanns hundra procent farsk ar gott nar magen gor ont och toaletten besoks oftare an man gor nagot annat. Bolivia mage ar faktiskt inget kul och jag ar trott pa det nu.

Slut pa klagomalen, nu ska jag fortsatta njuta av den basta upplevelsen och aventyret i mitt liv!

Inga kommentarer: