söndag 28 november 2010

big as.

Adventstid kom till mitt ensamma hus...
En extra stor halsning till Sverige idag som har forsta advent i massor med sno, vad jag har forstatt. Har i Santiago ar det 28 grader varmt idag och inte en enda snoflinga vad jag har sett...

Annars har jag just nu typ rekord-stor stjart (min svanskota mar sadar) Dock fick jag precis varldens mest rosa tabletter av en australiensisk tjej har. (Ibuprofen) de ska enligt google vara antinlammatoriska, men inte beroendeframkallande och inte raknas som nakrotika. Det kanns bra! :) En inflammation i svanskotan ar faktiskt inte kul, jag haller tummarna for att mina rosa under ska hjalpa annars blir det ett besok till farbror doktor.

Over till nagot annat, Mats fick leka lite bartender igar. Vart hostel var fullt av roliga manniskor, inklusive personalen och med lite rom, farska jordgubbar och limejuice gjorde Mats straberrydaquri till alla. Vi alskar detta hostel vi bor pa nu. Det basta vi varit pa inom alla kategorier. Ikvall bjuder de pa BBQ.

Mats och Anna lever i drommen!

1 kommentar:

Faster I sa...

Men berätta mera då....för oss som inte varit i chile......