måndag 20 september 2010

en trott anna.

Nu har jag varit dalig, dalig pa riktigt. Nagonting sa till min mage att jobba emot mig. Tre dagar av mat in - mat ut. Efter att nu antligen lyckats fa i mig en krossad banan och en kola utan kolsyra, orkar jag ta mig ut fran hotellrummet, det verkar till och med som att jag far behalla detta "otroligt goda" :)

Dock blir jag sjukt trott pa facebook. De har av nagon sjuk anledning skapat en sakerhetsgrej sa nar jag nu ar pa en okand dator sa maste jag svara pa ett antal fragor nar jag loggar in. Just nu ar fragan: - vad hette ditt forsta gosedjur? Sjalvklart ar det jag som klickat in ett svar och jag har val egentligen bara mig sjalv att skylla att jag efter att ha testat alla mojliga svar inte kan komma pa det ratta, vilket ar lika med att jag inte kommer in pa nagot facebook. Thats it! Just nu gar vindarna emot mig...

Men jag befinner mig pa mitt livs aventyr och ar faktiskt glad trots magen och facebook. Tro mig!

1 kommentar:

Faster A sa...

Fy, stackars dej! Hoppas magen har lugnat sig nu då.
Jag känner igen det där med Facebook, fick göra så i Turkiet. Men det finns tydligen olika alternativ på frågor, jag fick klicka på namn på vänners ansikten istället. Hoppas du kan hitta på något annat alternativ så vi kan följa dig även på FB.
Massor av kramar från oss!