tisdag 24 augusti 2010

tretton dagar kvar

Jag fick just veta att Emil Nilsson tydligen läser min blogg. Är det verkligen fler som bryr sig så får ni gärna bara säga det. Skulle vara kul att veta om jag ska lägga ner lite mer energi på bloggen innan & under resan eller vad tycker ni?

Kommentera eller skriv en rad på facebook.

Kan meddela att allt börjar falla på plats inför resan. Försäkringar, bankmöten, packning osv. Idag har vi dessutom surplat i oss första dosen av vårt drickvaccin. Det känns bra.

3 kommentarer:

Sara W (idre) =) sa...

hej hej jag läser din blogg imellanåt. ska bli kul o läsa om er resa. hopas ni får det helt underbart

Anonym sa...

Jag kikar in i den givetivs, ska bli så roligt att följa er på eran stora resa!!
Så sluta absolut inte att uppdatera.
Kram på dig..Alex

Pappa Pelle sa...

Jag har läst nu. Ska erkänna att det var ett tag sedan senast. Blir mer taggad när man inser att vi inte kommer att ses på över 6 månader. Ni klarar er säkert bra men hur ska det gå för oss här hemma. Kram