fredag 20 augusti 2010

sexton dagar kvar.

Vi vaknar numera på morgonen och inser på fullaste allvar att vi faktiskt inte ska till jobb. Det är en skön känsla. Igår hade vi också en jättebra dag tillsammans. (det har blivit många sånna dagar nu och jag hoppas verkligen att det håller i sig)

Mats och jag vill bara köpa saker och förbereda till resan hela tiden nu. Igår inhandlade vi sovlakan, mats köpte skor, resemjukisar till anna, bärbara högtalare och lite annat som vi tycker att i behöver till resan. Nu på morgonen har jag läst innantill i våra böcker om bali & nya zeeland och så ävntar vi på att Cecilia ska ringa från kilroy och besvara lite frågor. Samtidigt som jag hoppas att jag får ett samtal från banken snart om att pappa kan ta över mina konton när vi är bortresta!

Det är mycket nu, men det är också nära nu!

Inga kommentarer: