fredag 30 juli 2010

ont i armen.

Slutade just jobba och ska nu rusa ut i regnet i hopp om att inte vara en drängt groda när jag kommer hem. Vi får se hur det går?!
Sitter vid jobbdatorn och inser att armen min faktiskt gör ont varje gång jag knäpper ner en tangent. (Det får nog bli en kort inlägg nu) Det är inte roligt att vaccinera sig. Inte nog med att vi fick ett stick i höger och ett i vänster igår så har jag tidigare idag tvingats boka tid för att plågas än en gång. Jag tycker det är sjukt bra att vi svenskar vaccineras innan vi åker utomlands men inte annat än att jag måste tycka det känns lite sådär konstigt att det verkligen finns regler i vissa länder att jag inte får bestiga gränsen om jag inte är vaccinerad mot vissa sjukdomar. Som sagt bra, men på något sätt känns det som att det är väl på eget ansvar och egen risk att inte göra det?!

Nog om det. Första vaccinationerna är i alla fall tagna och den första september ska vi stickas nästa gång. Då är det i Karlskrona det ska göras och jag ser redan fram emot att det ska vara över. Dock ser jag än mer fram emot fem dagar efter vaccinationerna. För då mina vänner, då är det dags...

Världen här kommer vi med storm.
Godnatt!
ut i regnet och hem och sova. klockan tio ska jag vara i baren imon.

1 kommentar:

Faster A sa...

i Karlskrona!?! Menar du att ni kommer hitåt så vi kan kramas läääänge innan ni åker!?! Va gla jag blev. Vi saknar ju som vanligt er tokmycket! Kramisar